Alla inlägg den 30 november 2009

Av Nilla - 30 november 2009 23:06

  

Kommentarer är överflödiga.


Nu blir det fanta! :D

Av Nilla - 30 november 2009 19:16

Det är sällan jag anser mig besegrad och överväger att ge upp. Men nu har jag faktiskt kommit till den punkten. Känns som om jag bankar huvudet mot en betongvägg. Hur jävla mycket jag än försöker, och funderar, och kommer med konkreta lösningar och förslag går allting åt helvete. Är så förbannat jävla trött på skolan just nu. Hade inte försörjning varit ett problem hade jag bara skitit i kursen och bett dom dra åt helvete!


Jag är så jävla trött på att vilka idéer man än kommer på, hur bra de än är.. så går de inte att genomföra eftersom kontaktpersonerna inte alls förstår hur vi tänker eller hur vi ska göra, eller vad vi kan göra och hinner med. Samtidigt har de tänkt ut precis vad som behövs göras etc, vilket hade tagit kanske 2-3 år att göra, om man hade gjort det grundligt. Inte en chans i helvete att man kan fixa det på 10 jävla veckor!!! och inte är det tal om avgränsningar heller, för "då är det inte lönt"... 


Just nu har jag riktigt stor jävla lust att bara ge upp... Nästan så att man skulle skita i det nu och ta de poängen nästa höst istället. Men då kvarstår ju problemet med att jag inte kommer få några pengar nästa höst eftersom poängen denna hösten inte är avklarade, samt så har jag ingenting att göra nu. Och sen är det ju en aning synd att ha gjort allt detta till ingen nytta. Men jag kommer inte lägga 2 halmstrå i kors för att göra nått fancy av detta. Jag har redan bankat huvudet i väggen ett antal gånger på grund av detta jävla projektet. Orkar ärligt talat inte. 


Det får bli som det blir med resten. Men skiter sig riktigt kungligt gör det ju. Och ärligt talat tycker jag både kursupplägget och handledarna har skulden för det. Men som sagt, jag orkar inte bråka om det ens. Det får bli som det blir. Jag tar jullov den 18:e, sen om det är klart då eller inte är en helt annan historia...

Ovido - Quiz & Flashcards