Alla inlägg den 4 november 2009

Av Nilla - 4 november 2009 16:32

  


Visserligen är jag världsmästare på att missuppfatta med vilje. Men detta är för lätt att misstolka för att det inte ska finnas nån bakomliggande orsak till detta. 

Kortfattat uppfattar jag bilden, rubriken och upplägget som att kungen är på jakt och diskuterar Dawait i ett syfte att "hunt him down and smoke him out". Är kungen ute på negerjakt månne?

Och detta är inte förtal, rasism eller nått annat som jag kan bli anmäld för. Om du nu vill anmäla nån för nått, så ring expressen. Inte mitt fel att det bara är felknullade idioter som jobbar på den tidingen.


Men ärligt talat så gjorde detta min dag. Hur hysteriskt kul som helst!! :D

Av Nilla - 4 november 2009 10:21

  


Dagens humor i miniformat. :D

Godmorgon förresten!

Ovido - Quiz & Flashcards