Alla inlägg den 22 november 2008

Av Nilla - 22 november 2008 16:13

Usch. Mår inte bra alls... Har knappt käkat på 2 dar. Har ingen aning om vad som är fel, men nått är det ju uppenbarligen.

Är bara så jävla less. Tobbe är i skåne och går inte få tag i.  och den där jävla tentan har jag fortfarande inte fått resultatet på. 


Har sett fram emot ikväll ett tag. Att umgås med vänner och dricka vin. Men nu känns det som om det lika gärna kan kvitta. Jag är så jävla trött. Och Zelda måste jag åka till oxå. Fan va jag ska göra allting hela jävla tiden!


Tror jag mest saknar tobbe.. nu när han har rakat av sig skägget och sådär. samtidigt är jag så jävla besviken för att han inte får jobba kvar och att han mer eller mindre skiter i de a-kasse pengarna han är berättigad till sen i somras. (de lär ju brinna inne snart, om de inte redan gjort det...) 

Är så jävla besiken på tatueraren oxå, som tydligen skiter i att ringa tillbaka. Tror han det är roligt att jaga folk eller?


Är så less, besviken och trött på hela jävla världen. Hade man bara gjort så som jag hade tänkt hade allting blivit fan så mkt bättre. 


näe.. Elefantballe!

Av Nilla - 22 november 2008 00:02

Kände verkligen för att sitta hemma igen på en fredagkväll, så jag åkte och våldgästade Anneli. Tobbe är ju i skåne igen denna helgen och dömer fotboll, och jag har ingen lust att åka med dit och bara sitta och glo. Speciellt inte med detta vädret som är nu.

Kallt som i en eskimå-röv och massa is. Tog mig 10 min att brotta fram bilen ur all is!!

 Som sagt.. Var hos Anneli hela kvällen. Alltid lika trevligt. Där är nog det enda stället det är sjukt roligt att bara sitta och glo på tv. Roligt hade vi. Eller iallafall jag. :P


Har börjat fundera på detta med julklappar.. man vill ju komma undan så billigt som möjligt, men med en fin present ändå.. Vad mycket enklare det var när man var typ 10.. Kunde man ju bara snickra ihop nått skit i slöjden. 

Får la surfa runt på min jakt.. Problemet är ju egentligen att alla redan har allt. En upplevelse är ju tydligen årets julklapp, och ja.. vad köper man till en person som redan har allt (som alla har)? Jo, en upplevelse. 

Mina syrror får bungy-jump och mina päron får en anmälan till "du är vad du äter"... Är det elakt..? (kanske lite..)

Tobbe kan få en biljett till fotbolls-VM i sydafrika. (hur fan man ska få tag på den vet jag inte... men en bra idé, dock.)


Nej. alla fattar att jag inte är seriös. Men skit i det!


Katten, kon - en miljon

(kom inte på ngt bättre att skriva...)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards