Alla inlägg den 12 november 2008

Av Nilla - 12 november 2008 21:54

Har nu snart kommit ikapp resten av världen när det gäller Prison Break. Har glott igenom snart 4 säsonger på mindre än 2 veckor. Jag borde få pris. Har länge tänkt att den skitserien är inte värd att kolla på, trodde den skulle vara mer som 24 eller så, men en klasskompis tipsade och tur var väl det. de 2 första säsongerna var kalasbra, sällan sett ngt bättre, men nu börjar det fan balla ur. Hur kan man vara så galen att man gång på gång åker fast, och gör allting så svårt för sig som det bara är möjligt?! Blir tröttsamt... Licoln och Sucre är vackra att titta på iallafall.. Men när fick Lincoln en tatuering på vänsterarmen?! (inte sett det innan, men nu i s4e04har han det...)


På tal om tatuering hoppas jag att Tobbe snart får tag på hans/vår tatuerare så att vi kan gå dit... Och nej, vi ska inte göra puttenuttiga likadana. USCH! Han ska göra färdigt sin sleeve, och jag ska göra nått annat trams. Tradigt att det ska ta sån jävla tid att få tid i Halmstad bara. Man kan ju undra hur lite tatuerare här jobbar, eller hur otroligt mkt kunder de har eftersom tider inte finns förren i början på mars. I Hässleholm kan man få en tid typ igår.. (om man bara får tag på tatueraren och han dyker upp på avtalad tid...)

Fast så kanske det går om man beblandar sig med folk där man har en stark misstanke om att de är kriminella. (Vill alltid tro det bästa om människor, men vad vi har erfarit är han nog inte totalt hederlig..)

Och där är vi tillbaka där vi började. I brottets bana.


Fan va bra detta blev!

Av Nilla - 12 november 2008 21:16

dags att göra någonting åt detta nu. Fungerar inte riktigt att ösa alla åsikter över vänner och bekanta. de har en benägenhet att tröttna rätt fort.

Hade en blogg för 3 år sen eller nått, innan det blev ett stort fenomen och BlondinBella blev känd för att vara dum och blond. På den gamla goda tiden... Men tid räcker sällan till... därför blir det nu en nystart.


5 saker som beskriver mig. (inte för att jag kommer ha direkt många läsare, det hyser jag inget hopp om, men för att ändå klargöra vem/vad jag är för den/de eventuella sorgliga själar som trillar in här och vill läsa ngt vettigt)
- Student

- Upptagen

- Besatt av diverse tv-serier

- Full med alla sorters åsikter

- Fruktansvärt rolig (på ett sätt många ej förstår, men roligt det är jag!)


Det är väl i stort sett detta som bloggen kommer handla om. (jävla trisst inlägg detta... men jag har all tid i världen att fylla på. Inte som att jag har ett jobb att sköta.)


Parantesberoende och ...-beroende. Ursäkta. 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards