Alla inlägg den 18 november 2008

Av Nilla - 18 november 2008 17:02

1. Hur gammal är du om fem år?
26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen än sålänge, men Tobbe senare förhoppningsvis.
3. Hur lång är du?
1,68 m
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Rocky 1, (om man menar senast) Johan Glans komedidvd (om man menar nyast)
5. Vem ringde du senast?
Tobbe
6. Vem ringde dig senast?
Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag går dit så får jag se vad dom säger. :o. Mej okej. Vi ses väl imorrn då. Kanske ses på msn eller nåt. Ha det."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem. Sms är smidigt under föreläsningar, ringa är smidigt om man vill nått viktigt.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Igårkväll vid halv 12, tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna.
12. När vaknade du i dag?
Vaknade första gången vid 8, emn snoozade till 9.30
13. Vilken är din favoritjulsång?
Do they know its christmas. (Live aid-låten, gamla versionen)
14. Vilken är din favoritplats?
I min fotölj med en kopp te eller i badkaret med en bok. Vanligtvis hittas jag i sängen dock...
15. Vilken plats föredrar du minst?
Toaletten hemma hos Tobbe.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förmodligen i bilen på väg från jobb eller framför spisen och lagar mat. (nu snackar vi bokstavligt!)
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vaddå som barn? Inget som får skrämmas nu?
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nått skoj klipp från youtube.
19. Hur stor är din säng?
1.60m bred, 2m lång.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, 3 st.. (2 används inte. spekulant?)
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på om jag har sällskap eller inte.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3, 2 nackkuddar och en mjukare.
23. Hur många landskap har du bott i?
1, halland.
24. Vilka städer har du bott i?
Halmstad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
I vilket sammanhang? strumpor hemma, skor elsewhere och barfota på sommaren.
26. Är du social?
Jäpp!
27. Vilken är din favoritglass?
B&J såklart!!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jag gillar inte efterrätt... Chokladpudding och grädde, kanske..?
29. Tycker du om kinamat?
Jovars.
30. Tycker du om kaffe?
Ja, med en sockerbit.
31. Vad dricker du till frukost?
O'boy (jag är barnslig), juice eller bara mjölk
32. Sover du på någon särskild sida?
Höger sida, eller över hela. (ja, det kan man!)
33. Kan du spela poker?
Kan och kan.. överdriv inte!
34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaa.. :D
35. Är du en beroendemänniska?
Beror på vilket beroende.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Inte känner, bara känner till.
37. Vill du ha barn?
Hellre hund. Finns för många skitungar!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och f-språket. (Byta ut alla begynnelsebokstäver mot "F".)
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Badkar sa jag ju!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Badankor, mat, skor, kläder. (Tobbe..?)
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, tack vare Tobbe.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Dexter, Heroes, House.. mfl..
44. Kan du rulla med tungan?
Ja..?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag själv förstås!!
46. Sover du med gosedjur?
Ja, Leroy och Kotten. Ibland Tobbe.
47. Vad har du för ringsignal?
Ledmotivet till Veronica Mars.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ingen aning.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min parfymflaska.
50. Flirtar du mycket?
Ja, hela tiden.. (men högst oskyldigt)
51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig behövt. (Pappa kan ju, varför ska jag då kunna?)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Aldrig!
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Aarto Paasalinna - Harens år
54. Läser du någon dagstidning?
Japp.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope. Står bara skit i dom.
56. Dansar du i bilen?
Ibland. Främst när Tobbe är med.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm. (den enda lyssningsbara som finns i halmstad.)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Anteckningar om socialtjänstlagen.
59. När var du i kyrkan senast?
När min systerson döptes för nån månad sen.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Frank (efternamn?)
61. Hur många par skor äger du?

34 sist jag räknade, tror jag.

62. Har du något speciellt kännetecken?

Ett födelsemärke på vänster lill-finger bland annat.

63. Samlar du på något?

Ja, Badankor. Har närmare 80 st, sist jag räknade.



Fick beröm för min signatur, så jag fortsätter på det temat!

Mörvel, Mörvel - Gummistövel!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards