Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Liverpool, fest och humor på hög nivå

Av Nilla - 25 oktober 2009 18:10

Jag är på ett riktigt konstigt humör idag. Sådär halvt mellan alla vanliga känslor. Antar att det är för att jag är trött och lite halvbakis, men jag är lite smått melankolisk. Inte helt åt helvete, men verkligen inte bra heller. Känns som om det är allt för mycket som inte klaffar just nu. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till om saker blir värre. Har lite smått jättepanik hela tiden, och innan ar det som att hela världen snurrade och marken kom allt närmare. Inte en trevlig känsla. Dock lär ju knappast stress över problemen göra dom lättare att bära...


Well, var på fest hos Heidi igår. Var riktigt roligt. Hade dock en smula dåligt samvete för Annelis skull, eftersom jag blev "tvingad" att dricka så hon fick köra hem. Får gottgöra henne nån gång tror jag. :P Men festen var riktigt rolig, och en sak som jag och Anneli observerade var hur sjukt snygga alla där var. Vi kände oss nästan lite malplacerade. :P Sen började vi undra om Heidi utsåg sina vänner baserat på utseende. Är man typ en 8:a på en 10-gradig skala är man tillräckligt snygg för att gå på hennes fester och umgås med henne. Så det kändes ju skitbra att vi fick komma och blev insläppta. :D

Och på onsdag blir det nog Kåren för oss. Halloween-tema, så man ska väl vara utklädd. Frågan är till vad... Är inte direkt mkt för såntdär, men vi får väl se.. Steget till gothare är ju inte så långt, det kan jag fixa på 10 min. :D 

Sen ska Heidi sova här, så får jag se vilka tatueringar/piercingar jag upptäcker på henne denna gången. (varning: internskämt!)


Tänkte slänga in ett klipp från en av mina favorit-tv-serier; The Big Bang Theory. Är inne på sin 3:e säsong, och just detta klippet är en av de roligaste grejjerna. Speciellt eftersom jag känner igen mig i allt som Sheldon (kille i grön t-shirt) säger. 



Förövrigt så är jag en stolt supporter av Liverpool idag. Dom slog Man utd med 2-0. FY FAN VA BRA! :D

"You'll never walk alone"

 
 
Heidi

Heidi

25 oktober 2009 22:50

hahahaha....nej, jag baserar inte det på utseende. Det råkar bara va så att här ute på landet e vi helt enkelt lite snyggare än dom som bor utanför skogens gränser. ;) Det e nog nåt me den friskare luften.
Men så många snygga människor va här väl inte? Säg gärna till mig vilka det e ifall jag själv har missat det. Kanske har ett helt gäng snygga killar att börja kolla in. ;)

http://heelia.blogspot.com

 
skitfinkultur

skitfinkultur

27 oktober 2009 19:35

yay! ännu ett liverpool-fan...:)

http://skitfinkultur.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards